Úvodní stránka » Jak objednat službu E-mail

Jak objednat službu E-mail?Ikona - Objednávka

Chtěli byste vlastní e-mail na své vlastní doméně? Připravili jsme pro Vás tři nejčastější postupy jak provést objednávku a získat svůj vlastní OSOBNÍ E-MAIL.

a) Ještě nevlastním svoji doménu

  • Proveďte objednávku doménového jména a služby E-mail, během objednávky si vytvoříte zákaznický účet.
  • Do okénka "Vyhledat doménu" zadejte název domény, kterou si přejete registrovat a potvrďte.
    • Pokud je doménové jméno volné k registraci je u ni napsáno "volná".
    • Pokud ne, provedťe ověření domény znovu dokud nebude možné doménu registrovat.
  • Je-li doména volná k registraci pokračujte kliknutím na tlačítka "Přidat domény k objednávce" a "Pokračovat".
  • Po potvrzení jste vyzváni k zadání přihlašovacích údajů do Vašeho zákaznického účtu.
    • Zvolte vytvořit nový účet.
  • Po vytvoření si překontrolujte údaje, na které bude doména registrována.
    • Proveďte pečlivou kontrolu údajů a potvrďte je.
  • Pokračujte až na stránku "Shrnutí objednávky" s tlačítkem "Dokončení objednávky".
  • Po kliknutí na toto tlačítko bude objednávka přijata a Vy budete vyrozuměni o objednávce.
  • Po uhrazení výzvy k úhradě bude doména zeregistrována a služby zřízena.

b) Mám vlastní doménu CZ, EU, COM či jiný typ.

  • Proveďte objednávku služby E-mail, během objednávky si vytvoříte zákaznický účet.
  • Do okénka "Vyhledat doménu" zadejte název své domény
    • Po vyhledání, zaškrtněte název domény a pokračujte v objednávce
  • Vytvořte si nový účet.
  • Pokračujte až na stránku "Shrnutí objednávky" s tlačítkem "Dokončení objednávky".
  • Po kliknutí na toto tlačítko bude objednávka přijata a Vy budete vyrozuměni o objednávce.
    • Vzhledem ke změně správce vaší domény budete poté požádáni o potvrzení této změny. Jelikož každá doména má jiný postup, vyčkejte na pokyny, které Vám budou zaslány.

c) Moje doména je již pod správou Czechia.com

  • Vlastníte-li již doménu, přihlašte se do zákaznického účtu.
  • V tabulce "Seznam domén" klikněte na "detail" u domény, poté na záložku "Další operace" a odkaz "Spustit službu v nové variantě".
  • V rozbalovacím okénku vyberte službu "E-mail" a pokračujte v objednávce až na stránku "Shrnutí objednávky" s tlačítkem "Dokončit objednávku".
  • Po kliknutí na toto tlačítko bude objednávka přijata a Vy budete vyrozuměni o objednávce.

Poradíme Vám

Připravili jsme pro Vás několik videoututoriálů, jak si vytvořit schránku nebo jak si nastavit poštu na svém počítači.

 

Nevíte jak objednat vlastní e-mail s doménou?
Připravili jsme 3 jednoduché průvodce objednávkou.

 

Prohlédněte si fotogalerii ukázek vzhledu Webmailu.

 

 

 

Kontakt

ZONER software, a.s.
Nové sady 18
602 00 Brno
+420 543 257 018

 

 

Reklama ZONER

 

TOPlist